Jak zamawiać

Poniższa informacja nie jest Regulaminem zakupów ani jego częścią.

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

  1. Zakupów w Sklepie Internetowym możesz dokonywać po jednorazowej rejestracji, która następuje poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego. Rejestracja nie jest koniecznym warunkiem składania zamówień w Sklepie Internetowym.  Rejestracja umożliwi nam jednak utworzenie Twojego indywidualnego Konta Klienta, dzięki czemu będziesz mógł korzystać z szeregu dodatkowych funkcji pozwalających między innymi na oszczędzanie czasu przy dokonywaniu kolejnych zamówień.

  2. Login oraz hasło (składające się z co najmniej 6 znaków) podane przez Ciebie podczas rejestracji będą służyły Ci do logowania się do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

  3. Aby złożyć zamówienie, wypełnij wymagane pola w formularzu zamówienia oraz przejdź przez wszystkie etapy dokonywania zakupów wyświetlane na ekranie podczas Twojej wizyty w Sklepie Internetowym. Podczas składania zamówienia dokonaj wyboru interesujących Cię wyrobów z oferty Sklepu Internetowego i kliknij „Dodaj do koszyka”. W dalszej kolejności upewnij się, że w Koszyku znajdują się wszystkie wybrane przez Ciebie produkty i kliknij na „Przejdź do kasy”. Następnie zatwierdź swój wybór poprzez kliknięcie na "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty".

  4. W przypadku niektórych produktów marki Mokobelle możesz (a w niektórych przypadkach jest to niezbędne) skorzystać na etapie kompletowania zamówienia  z dodatkowych możliwości oferowanych przez Sklep Internetowy, takich jak: wybór kamienia, wybór rodzaju i koloru zawieszki, wybór koloru łańcuszka i nitki oraz określenie rozmiaru wyrobu. Funkcje te są widoczne na stronie Sklepu Internetowego.

  5. W przypadku, gdy uprzednio dokonałeś rejestracji w naszym Sklepie Internetowym dla potrzeb utworzenia Konta Klienta, podane przez Ciebie dane przy rejestracji zostaną automatycznie umieszczone w formularzu zamówienia. Jeżeli masz życzenie, aby wybrany przez Ciebie towar został wysłany pod inny adres niż podany przez Ciebie w trakcie rejestracji, odznacz pole “Dostawa pod ten adres” i wypełnij stosowne pola dotyczące danych, które pozwolą wysłać wyroby pod preferowany przez Ciebie adres.

  6. Po otrzymaniu przez nas Twojego formularza zamówienia wyślemy Ci potwierdzenie przyjęcia zamówienia (potwierdzenie zawarcia umowy) na wskazany przez Ciebie adres poczty elektronicznej (e-mail), w którym znajdziesz między innymi numer zamówienia. W mailu tym znajdziesz również informacje, które zobowiązani jesteśmy Ci dostarczyć zgodnie z art. 12 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.

2. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu po wrzuceniu towarów do Koszyka?

Tak, oczywiście. Możesz edytować Koszyk, usuwając poszczególne towary lub zmieniając ich ilość.

3. W jaki sposób mogę dokonać zapłaty za kupowane wyroby?

Za kupowane wyroby możesz płacić, wybierając:

  • płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy w ING Bank Śląski S.A. numer: 25105010251000009080000277, 7stones Sp. z o.o., ul. Jaśminowa 3/1, 02-717 Warszawa,

  • płatność kartą płatniczą - Visa, Visa Electron, MasterCard,

  • płatność internetową –Dotpay – dla zamówień z dostawą na terenie Polski,

  • płatność internetową –PayPal – dla zamówień z dostawą poza granice Polski,

  • płatność za pobraniem – dotyczy zamówień wyłączenie na terenie Polski.

Pamiętaj, że w przypadku, gdy wybrałeś płatność w formie przelewu bankowego, na poleceniu przelewu powinieneś zamieścić Twoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

4. Jakie są zasady dostawy produktów i czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Realizujemy dostawy na terytorium Polski oraz poza jej obszarem. Zamówiony przez Ciebie towar zostanie wysłany na adres wskazany przez Ciebie w formularzu rejestracji dla potrzeb utworzenia Konta Klienta, chyba, że przy dokonywaniu zakupów podasz inny adres dostawy. W przypadku, gdy dokonujesz zakupów bez uprzedniej rejestracji wyroby zostaną wysłane na adres podany przez Ciebie w formularzu zamówienia.

Na terenie Polski zamówiony towar zostanie Ci dostarczony w terminie do 7 dni roboczych następujących po dniu, w którym otrzymaliśmy dokonaną przez Ciebie zapłatę za towar. W przypadku, gdy wybrałeś formę płatności gotówką (za pobraniem) towar zostanie Ci dostarczony w terminie 7  dni roboczych następujących po dniu, w którym otrzymałeś e-mailem wiadomość zawierającą potwierdzenia przyjęcia przez nas zamówienia.

Na terenie Polski zamówiony towar zostanie Ci dostarczony przez firmę kurierską DHL. O wysyłce towaru zostaniesz poinformowana/y drogą e-mailową. Kurier dostarczy Ci przesyłkę w terminie 2 dni roboczych od dnia wysyłki. Jeśli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym przez Ciebie adresem dostawy, zostawi awizo. Może się zdarzyć, że kurier skontaktuje się z Tobą w sprawie doręczenia przesyłki, ale nie jest to jego obowiązkiem.

Dostawa na terenie Unii Europejskiej odbywa się za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu lub do wybranego punktu Parcel Shop DHL. Dostawa poza Unię Europejską odbywa się wyłącznie za pośrednictwem kuriera UPS.

Czas doręczenia zamówienia poza granice Polski zależy od kraju dostawy. W celu sprawdzenia przybliżonego czasu doręczenia proszony Jesteś o kontakt pod adresem: skleponline@mokobelle.pl.

5. Ile wynosi koszt dostawy towarów, który muszę ponieść?

Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 16 złotych w przypadku, gdy dokonujesz płatności za towary online (e-przelewem) lub przelewem bankowym oraz 18 złotych, jeżeli wybrałeś formę płatności przy odbiorze towarów (za pobraniem).

Nie ponosisz kosztów dostawy na terenie Polski, jeżeli cena towaru lub towarów, których dotyczy zamówienie dokonane w Sklepie Internetowym, przekroczy 400 złotych (chodzi o pojedyncze zamówienie).

W przypadku, gdy dokonujesz płatności za towary online (e-przelewem) lub przelewem bankowym koszt dostawy winien zostać przez Ciebie zapłacony wraz z ceną towarów.

Oczywiście nie ponosisz kosztu dostawy w przypadku, gdy dokonasz odbioru osobistego kupowanych wyrobów w sposób wskazany poniżej w punkcie 6.

W przypadku wysyłki poza granice Polski koszt dostawy ustalany jest indywidualnie na podstawie szacunkowego ciężaru paczki i kraju przeznaczenia.

6. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego wyrobów? Na jakiej zasadzie?

Możesz osobiście odebrać zakupione wyroby w butiku Mokobelle mieszczącym się w Warszawie przy ulicy Wilczej 3 (wejście od ul. Mokotowskiej 54) w godzinach jego otwarcia (pn.-pt. 11:00-19:00, sb. 11:00-16:00) lub w Butiku Mokobelle Galeria Mokotów, I piętro, lok nr B 1614, ul. Wołoska 12, 02-675 Warszawa w godzinach jego otwarcia (pn.-sb. 10:00-22:00, niedz. 10:00-21:00) , w zależności od tego, które z tych miejsc odbioru wybrałeś przy składaniu zamówienia. Wyroby mogą być odebrane po 5 dniach roboczych od momentu otrzymania przez nas zapłaty za te wyroby. W przypadku, gdy wybrałeś formę płatności gotówką (za pobraniem) wyroby mogą być odebrane po 5 dniach roboczych po otrzymaniu przez Ciebie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przesłanego do Ciebie pocztą elektroniczną (e-mailem). W momencie, kiedy wyroby będą gotowe do odebrania, otrzymasz odpowiednią informację pocztą elektroniczną (e-mailem).

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić sposób dostawy?

Nie, po wyborze metody dostawy nie istnieje możliwość jej zmiany.

7. Czy istnieje możliwość, że Sklep Internetowy nie zrealizuje zamówienia w terminach wskazanych powyżej w punktach 4 i 6? Jeśli tak, to jakiej grupy produktów to dotyczy?

Istnieje taka możliwość i dotyczy ona produktów marki Mokobelle. W związku z tym, że wszystkie wyroby marki Mokobelle wykonywane są ręcznie, w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że czas realizacji zamówienia przedłuży się. W takiej sytuacji na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej (e-mail) zostanie wysłana informacja, w której zostaniesz powiadomiony o nowym terminie realizacji zamówienia. W tym przypadku będzie przysługiwało Ci prawo rezygnacji ze złożonego zamówienia poprzez zawiadomienie nas o tym fakcie na adres poczty elektronicznej (e-mail): skleponline@mokobelle.pl. Dokonamy zwrotu uiszczonej przez Ciebie ceny towaru oraz kosztów dostawy (o ile kwoty te zostały przez Ciebie zapłacone) na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w powyższym zawiadomieniu.

8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT z tytułu nabycia towarów?

Jeżeli jesteś osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i zarejestrowałeś się dla potrzeb VAT, istnieje taka możliwość. W takim przypadku w dniu otrzymania przez Ciebie potwierdzenia przyjęcia zamówienia wyślij na adres poczty elektronicznej (e-mail): skleponline@mokobelle.pl następujące informacje: nazwa, pod którą prowadzisz działalność gospodarczą, adres prowadzenia tej działalności oraz Twój numer NIP.